Albarari: un teito de estrelas

Ya sabéis que soy poeta, que corre por mis venas la sal del mar que me vio nacer, que las noches no son noches si no hay estrellas y  olas acunando el silencio ruidoso que invita a dormir. He vivido mi vida varado en una playa vacía desde la que podía ver morir el Sol. Tal vez los culpables hayan sido Ferreiro, Andrés Suárez y Antonio Vega. Quizá mi vida no tenga sentido si no estoy en el sitio de mi recreo.

He oído muchas veces hablar de las puestas de Sol de Ibiza, de la magia que desprende ver el cielo de noche en las Islas Canarias… La verdad, tengo que reconocer que ambas experiencias son maravillosas, pero yo me quedo con mi tierra. Aquí cada puesta de Sol es un espectáculo en una pantalla de cine de 360º, cada noche estrellada un orgasmo inmaterial que me inspira para escribir diez poemas y alguna canción desgarrada. La luna llena, las estrellas, el viento marinero, el horizonte infinito más allá de donde la vista alcanza y ese olor a mar que engancha.

Se acerca la noche de los enamorados, muchos os estaréis preguntando: ¿qué regalar a vuestras parejas? ¿cómo podréis sorprenderl@? ¿cómo demostrarle vuestro amor en una fecha mercantilizada? La respuesta es: Albarari. Una noche bajo las estrellas, cerca del mar, en un espacio diferente, pensado y concebido para que la experiencia no deje indiferente a nadie.

Disfrutar de la costa Norte de Galicia, de ese «campo stellae» situado en Oleiros, con el sky line de A Coruña como postal de fondo no tiene precio. Para los románticos es una apuesta segura, un lugar de inspiración y relax para las parejas.

Albarari1

A mí me encantan los lugares diferentes, los espacios que en su conjunto construyen un todo para que podamos vivir historias y experiencias que se quedan impresas para siempre en nuestra memoria. Albarari, con sus habitaciones burbuja situadas en un entorno natural bañado por las aguas de la Ría de A Coruña es uno de esos lugares que toda pareja debería de visitar al menos una vez en su vida.

Bajo un techo de estrellas, en un mundo pintado de blanco y dorado, con todas las comodidades propias de un hotel se puede ser libre y feliz escuchando como las olas del mar se duermen a tus pies.

Ahora cierra los ojos, imagínate sentado con tu pareja compartiendo una puesta de sol, con la marea haciendo música, una botella de Peza de Rei, dos copas y una caja de Pecados de Albariño Meidingalicia… ¿Se os ocurre un plan mejor? A mí no.

No le prometas la luna, simplemente acércal@ a las estrellas.

Más información en Albarari.es y en sus perfiles en las Redes Sociales.

 

Xa sabedes que son poeta, que corre polas miñas veas o sal do mar que me viu nacer, que as noites non son noites se non hai estrelas e  ondas arrolando o silencio ruidoso que convida a durmir. Vivín a miña vida varado nunha praia baleira desde a que podía ver morrer o Sol. Talvez os culpables fosen Ferreiro, Andrés Suárez e Antonio Vega. Quizá a miña vida non teña sentido se non estou no sitio do meu recreo.

Oín moitas veces falar das postas de Sol de Eivissa, da maxia que desprende ver o ceo de noite nas Illas Canarias… A verdade, teño que recoñecer que ambas as experiencias son marabillosas, pero eu quédome coa miña terra. Aquí cada posta de Sol é un espectáculo nunha pantalla de cinema de 360º, cada noite estrelada un orgasmo inmaterial que me inspira para escribir dez poemas e algunha canción desgarrada. A lúa chea, as estrelas, o vento mariñeiro, o horizonte infinito máis aló de onde a vista alcanza e ese cheiro a mar que engancha.

Achégase a noite dos namorados, moitos vos estaredes preguntando: que regalar ás vosas parellas? como poderedes sorprendel@? como demostrarlle o voso amor nunha data mercantilizada? A resposta é: Albarari. Unha noite baixo as estrelas, preto do mar, nun espazo diferente, pensado e concibido para que a experiencia non deixe indiferente a ninguén.

Gozar da costa Norte de Galicia, dese «campo stellae» situado en Oleiros, co sky line da Coruña como postal de fondo non ten prezo. Para os románticos é unha aposta segura, un lugar de inspiración e relax para as parellas.

A min encántanme os lugares diferentes, os espazos que no seu conxunto constrúen un todo para que podamos vivir historias e experiencias que quedan impresas para sempre na nosa memoria. Albarari, coas súas habitacións burbulla situadas nunha contorna natural bañada polas augas da Ría da Coruña é un deses lugares que toda parella debería de visitar polo menos unha vez na súa vida.

Baixo un teito de estrelas, nun mundo pintado de branco e dourado, con todas as comodidades propias dun hotel pódese ser libre e feliz escoitando como as ondas do mar dórmense aos teus pés.

Agora pecha os ollos, imaxínache sentado coa túa parella compartindo unha posta de sol, coa marea haciéndo música, unha botella de Peza de Rei, dúas copas e unha caixa de Pecados de Albariño Meidingalicia… Ocórresevos un plan mellor? A min non.

Non lle prometas a lúa, simplemente achéga@ ás estrelas.

Máis información en Albarari.es e nos seus perfís nas Redes Sociais.

Deja un comentario